marți, 28 iunie 2011

Nu am mai scris de mult timp ,pentru ca am fost putin cam ocupata . Insa astazi chiar simt nevoia sa scriu.... A trecut o saptamana de cand am plecat . Si bineinteles, tot despre el scriu . Ati simtit vreodata cum  e sa stati despartiti de persoana iubitha mult timp ?  Cum sa il visati in fiecare noapte , sa va fie asa de dor de el , incat ati vrea sa il scoateti din vise si sa-l imbratisati ? Sa vreti sa il vedeti macar o fractiune de secunda ? Dar el sa fie atat de departe de voi ? Sa va fie dor de imbratisarile ,sarutarile si toate chestiile pe care le facea acesta ? Nu credeam ca voi spune lucrul acesta , insa chiar am simtit-o pe pielea mea cum e. Poate ca nu sunt singura . Poate ca si el se gandeste la mine . Sau poate nu . Pana cand si atunci cand imi trimite mesaj ma bucur . Nu conteaza ce scrie in el . Ma  bucura faptul ca s-a gandit macar o fractiune de secunda la mine . Si ca ma suna de 5 -6 ori pe zi. Nu ma streseaza! Ador sa vorbesc ore in sir cu el , si tot nu ma satur . Insa nu vreau sa ii spun ca imi este atat de dor de el .. Cu toate ca el nu imi spune lucrul acesta , decat uneori , stiu ca si el simte ca aceasta distanta intre noi nu trebuia sa fie . Si ca acum trebuia sa fim impreuna .Noi doi .  Sa speram ca timpul acesta va trece foarte usor , Si ca voi ajunge acasa  unde el ma va astepta nerabdator sa ma vada iar si sa ii promit ca nu voi mai pleca niciodata de langa el . Ca timpul ca trecut foarte greu cat timp am fost plecata . Sa plecam.. Sa ne plimbam.. Sa uitam de tot.

2 comentarii:

  1. off... eu sper sa rezistati ..
    e foarte pacatoasa distanta asta :|
    crede.ma... am simtit.o pe pielea mea luni de zile
    e GROAZNICA!!!
    un adevarat infern....
    mna.. ce pot spune, fiti puternici!!!!:*

    RăspundețiȘtergere