miercuri, 22 iunie 2011

O zi de vara ,21 iunie  mai exact. Am iesit cu iubitul la plimbare , ne-am simtit foarte bine. Am cunoscut-o pe surioara lui , o scumpete de fata . Am stat mai toata ziua cu el ,dar parca timpul a trecut foarte usor cand am fost in ziua aceea impreuna decat cum trece de obicei. A fost o zi minunaata . Toate zilele petrecute alaturi de el , sunt frumoase . Ador simplul fapt ca exista. Ii ador zambetul , si chiar ma bucur ca l-am intalnit.  Imi face zilele mult mai bune . Chiar si atunci cand sunt trista , el ma linisteste in felul lui . Are ceva special . E cu totul diferit de ceilalti . Ii ador defectele , pentru ca sunt unicate . Ador orice lucru face. Imi place cand ramane cu privirea atintita spre mine si imi zice: "Ai ochii foarte frumosi . Sunt mandru ca esti a mea".| Stii, iti jur ca nu te voi inselaa niciodata . Pentru ca nu am facut asta niciodata, si nici  nu o voi face . Voi face ttot ce imi sta in putinta sa te fac fericita. Iti promit. Ma bucur ca te-am intalnit . ". Iar eu... ma uit in alta parte , la care el zice :Stii ca se zice ca atunci cand persoana iubita iti spune ceva ,iar cealalta se uita in alta parte inseamna ca nu ii pasa ? -Da, stiu. Dar pur si simplu nu pot sa ma uit in ochii tai. -Nu e nimic iubita , si imediat ma saruta. Si multe altele. Cum sa nu adori aceste lucruri?Atat ,atat de frumoase ...Care par nesimnificative ..Dar ele te ajuta sa treeci peste toate lucrurile rele . Sa revenim . Cand trebuia sa plec acasa, m-a sarutat  si m-a imbratisat de parca ar fii fost ultima data  pentru mult timp cand ne mai vedem .  N-as fii crezut asta , insa chiar asa s-a intamplat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu