miercuri, 15 iunie 2011

Un alt EL.

Un nou început. Presupun că vă întrebaţi de ce spun asta. Păi pott să spun sincer , că am început o nouă relaţie cu un băiat mai mare decât mine. Pur şi simplu. m-a atras de câteva zile de când vorbim , şi cred că am început să îl plac mult mai mult decât trebuie. Sună aiurea, chiar şi eu îmi dau seama de lucrul acesta. Şi plus de asta , nu este de o vârstă cu mine , şi ştiu că o să sufăr după el , cum s-a întâmplat de fiecare dată. Nahh... nici eu nu mă mai înţeleg uneori. Pe bune . Am momente când nu găsesc argumente . Mereu când întâlnesc un băiat. : Deci e diferit! Este superb. Ma jur. Este tot ce îmi doresc. Şi de fiecare dată s-a terminat prost... :-j. Nu trebuie să încep să pun suflet pentru el de la început . decât atunci când voi fii singură că şi el vrea cu adevărat să aibă o relaţie cât de cât serioasă. Până atunci, mai îndepărtată de el , ca mai târziu să ne fie bine. Să lăsăm partea urâtă de o parte, şi să privim şi partea buna a situaţiei. De unde ştiu că am început să iubesc cu adevărat? Pentru că e întâia oară când sunt gata să ofer totul , fără să aştept ceva în schimb.Întâia oară când sunt de acord cu absolut tot ceea ce spui, când îmi place orice ceea ce îţi face plăcere ţie, când sunt gata să sper din nou şi să visez. ^-^ 






Cineva să oprească timpul pentru că....acum...iubesc din nou!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu