miercuri, 30 martie 2011

Ea e sora mea si mi-o dovedeste!




• Cea mai buna prietena .. e doar sora mea .. Pentru ea ii dau viata inapoi lui Dumnezeu .. Fiindca stiu ca si ea ar face la fel pentru mine .. Unii nu ne inteleg .. ne curge acelasi sange in vene!

So .. nu stiu cum sa incep.Am multe de spus despre EA.Am invatat ca nu conteaza ce ai in viata .. ci pe CINE ai! Alaturi de ea, am invatat multe : sa rad,sa cant si sa dansez pe unde ma apuca, sa spun NU cand trebuie,sa le dau cu flit baietilor, sa am mai mult curaj, mai multa incredere in mine,si mai ales 100% incredere in EA!Practic,fara ea eu aj fi un NIMIC. Cu ajutorul ei am ajuns cine sunt acum,ii datorez viata.Cand am gresit mi-a fost alaturi,cand am pierdut persoana iubita mi-a fost alaturi,MEREU a fost alaturi de mine si m-a sustinut.Prietenia noastra e curcubeul ce inconjoara Pamantul!:x E pe primul loc in viata mea, cea mai importanta persoana!

O IUBESC NESPUS DE MULT! <333 :x


" Acum vad a venit si randul meu,
Sa am grija de ea,asa cum a facut ea mereu
Si nu pot Doamne mainile imi sunt legate
Nu pot sa fac sa o trezesc la realitate
Sa pot sa spun ca viata nu e nedreapta
Sa uite tot ce-a fost ca-i fata desteapta
Ca merita tot ce e mai bun
Trecutul e trecut viitorul conteaza acum
Daca as putea i-as da parte din mine
Vreau sa o vad zambind, urland de fericire
Se spune ca putem s-o luam de la capat,
Sa dau peste amintiri asa doar in treacat
Ca astazi cazi,te ridici,maine-ti trece
Sa-i amintesc ca unde's doi puterea creste
Ca impreuna trecem peste tot
Ca o PRIETENIE trece si prin FOC! " :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu