sâmbătă, 30 aprilie 2011

Indiferenta Doare?

Eu zic ca doare mai tare decat orice altceva.Ce inseamna a fii indiferent?Nu te intereseaza,nu iti pasa de nimic..laşi totul în voia sorţii, dacă e sa fie aşa bine, dacă nu iară bine.
Mai ales intr-o relatie..cand va certati,iar tu astepti un raspuns,si nimic.Doare!Chiar foarte tare..Ai vrea ca sa rezolvi aceasta problema...Unii se incapataneaza sa fie indiferenti,pentru ca..zic ei,asa ajunge o fata sa tina la ei;insa nu se gandesc ca ele cred cu totul altceva si anume:'Hai odata..de doua..Ma rog de el...Dar da-o drq de trb..O vrea el sa faca pe indiferentul cu mine,insa eu pot fii mai presus decat el.'Si se gandeste sa fie si ea mult mai indiferenta.Si nu!Nu pierde baiatul nimik,ci pierd amandoi relatia!Nu este pacat?
Atunci cand ai de gand sa folosesti indiferenta,spui ceva e genul:'De ce sa ii trimit eu mesaj?De fiecare data eu?Sa mai faca si ea ceva util,daaca se gandeste cu adevarat la mne,imi va trimite,daca nu,nu!'.Asta e orgoliu,fratilor!:)Orgoliul este mai presus decat iubirea:-j.
Nu ma doare indifernta,ma sufoca!Mai bine vorbe care dor,decat sa faci pe indiferentul!:)
Cel mai bine e sa nu o faci pe indiferenta/indiferentul,pentru ca se va intoarce roata ca de fiecare data,si nu te vei simti in niciun caz fericit/fericita.


Nu ma feresc sa-mi exprim sentimentele, sa arat ca imi pasa...nu vreau sa fiu indiferenta doar pentru ca, pentru unii e " cool " sa fii asa. De ce sa nu arati ca iti pasa? E ceva rau in asta? Pierzi bani sau orice lucru material?

Asa ca ganditzi-va putin inainte de a face pe indiferentii,spuneti tot ce simtiti persoanei iubite,si veti vedea ca si ea va reactiona la fel!



Indiferenta ta ma ucide!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu