marți, 26 aprilie 2011

Vreauu...

Tu ai simtit vreodata ca ai vrea ceva nespus de mult?Eii bine..Eu am simtit de multe ori acest lucru.Uneori as vrea sa il readuc pe tata la viatsa..sa fim iar o familie unita,insa nu se poate..Trist,asa este?Tu nu ai vrea o alta viatsa?Mai buna?Sa fii cu totul o alta persoana?Nu ai vrea sa ai acea persoana care sa fie alaturi de tine la bine ,chiar si atunci cand intampini greutati..Ce conteaza?Cand iubesti pe cineva,il accepti si il sprijini in orice!
Vreau zile mai bune!O viatsa am..Si vreau sa o traiesc cu intensitate maxima..Sa fac tot ce imi trece prin minte;)!Vreau sa fiu alaturi de baiatul pe care il iubesc...sa ii fiu alaturi cand ii este greu,sa il ajut sa treaca peste tot ceea ce il impiedica sa fie fericit:).Uneori..imi este asa dor de el..incat as vrea sa il scot din vise si sa il imbratisez.Acest lucru este imposibil de realizat,insa doresc ca in fiecare zi sa il visez!Ma multumesc cu visul..Insa optimismul ma va ajuta ca visul sa devina realitate.!:).Vreauu..ca maine sa fie o zi mult mai buna decat azi,vreauu sa ma plimb si sa uit de toate kkturile din viatsa asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu