sâmbătă, 21 mai 2011

De ce ? 8-|.

De ce urăsc doar eu dragostea ?! De ce ... ? Pur și simplu m-am săturat ! M-am săturat de acei oameni prefăcuți care spun : „Uită-te'n ochii mei și o să vezi ce simt ! ” sau „ Te iubesc ! ” ... Hai jet . :|. Sincer , mie îmi par a fi numai minciuni . De ce ?! Pentru că asta de dovedesc a fi ! Și persoana iubită nu merită dragostea ta pe atât pe cât i-o dai tu ! De ce ? ... De ce trebuie să spui la fiecare minut : „ Dar vreau să fi lângă mine ... Te iubesc . ” ... Lol ..
Este urât ... erau momente frumoase când dragostea era principalul lucru în concepția vieții mele ! Se întâmplă multe între voi , dai speranțe și apoi pleci .De ce ? . Dai speranțe ! Crede tot ce spui ! Și după o săptămână un mozaic de lacrimi îți acoperă chipul de copil inocent ! :-j. ..Pur și simplu ... Nu cred în dragoste ! PUNCT. :-j.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu