sâmbătă, 7 mai 2011

Te iubesc! 
 -Pentru ca orice zi cu tine e speciala! 
 -Pentru ca sunt cea mai norocoasa persoana ca te-am cunoscut! 
 -Pentru ca fara tine e greu:-j 
 -Pentru ca mereu voi avea motive sa te iubesc! 
 -Pentru ca stii ca te ador! 
 -Pentru ca esti iubirea mea!
 -Pentru ca esti iubithu meu:o3. 
 -Pentru ca vreau sa te strang in brate! 
 -Pentru ca distanta nu ma poate impiedica sa te iubesc:o3. 
 -Pentru ca si moarta te-as iubi. 
 -Pentru ca ma doare in pl de toti,dar tu esti special!:x. 
 -Pentru ca cu cat esti mai departe,cu atat te iubesc mai mult.
 -Pentru ca esti viatsa mea,ma!Sa zica lumea ce-o vrea!
 -Pentru ca ma accepti asa cum sunt si-mi bagi mintile-n cap de fiecare ata cand gresesc! 
 -Pentru ca esti cel mai iubitor suflet pe care l-am cunoscut in toata viatsa mea! 
 -Pentru ca plang la orice cearta de a noastra. 
 -Pentru ca sunt geloasa si pentru ca imi e frica sa nu te pierd.Nu as putea suporta sa stiu ca nu o sa ne mai vorbim! 
 -Pentru ca esti tot ce-am mai bun in lumea asta! 
 -Pentru ca fara tine as muri:o3. 
 -Pentru ca esti o parte din mine si voi lua amintirea ta si-n mormant! 
 Intelege ca te iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu