vineri, 20 mai 2011

Despartire!:)

Vineri..o zi ca toate celelalte zile..aceleasi kkturi,aceleasi certuri si aceleasi prostii.Si acelasi EL,inidiferent,comportament de copil...si aceleasi minciuni pe care le spunea de fiecare data.Nu sunt perfecta,nici nu vreau...si nu ma schimb pentru nimeni.Dar asa baiat...sincer,nu am vazut pana acum.Frate,cum sa fii asa penibil?:|.Cum poti sa inseli o faata fara pic de rusine?Chiar atat de tampit sa fii?:)).Nu-mi place sa ma joc cu sentimentele nimanui,insa chiar cred ca am ajus la concluzia ca...BAIETII SUNT NISTE CRETINI!
Ne-am despartit,fiecare am luat-o pe drumuri diferite...nu va mai exista cuvantul NOI,ci EU si EL.Atat.Doua luni se vor uita..nu este chiar asa de greu cum pare:)).Asta a fost..asa ne-a fost scris:))...el sa continue cu fetele lui,iar eu..?Voi gasi un baiat care sa ma iubeasca ,sa il iubesc la fel de mult,sa ne respectam,si mai presus de toate,sa nu minta si sa fie ipocrit:-j.Atat imi mai dorescc...De el depinde cum vor urma lucrurilee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu