marți, 14 iunie 2011

Intrebari fara raspuns.

 Oare de  ce absolut toata lumea incerca sa gaseasca raspunsuri la anumite intrebari? Si de ce nu vrem sa ne obisnuim cu ideea ca viata nu are raspunsuri?. Pentru ca asa suntem noi. De fiecare data, ne adresam intrebari singuri de genul: "De ce suferim?", "De ce nu putem fi fericiti?", "De ce am starea asta de cacat?", "De ce il iubesc?",  "De ce nu pot avea tot ce imi doresc?", "De ce nu ma pot schimba?". Chiar si eu imi pun asemenea intrebari. M-am cam saturat . E in zadar. Nimeni nu iti raspunde. E aiurea frate. Te chinui degeaba sa gasesti raspunsul lor ...:-j.De ce nu intelegem faptul ca viata, starile si sentimentele nu sunt facute sa fie intelese, ci doar sa fie traite..... Acum putem fi fericiti? Daca chiar am sti tot, ce sens ar mai avea viata, unde ar fi misterul?!...
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu