sâmbătă, 4 iunie 2011

Sfarsitul unei povesti de iubire!:]

Am revenit!Nu am mai scris de mult,pentru ca nu am mai avut timp (:.Sorry.In orice caz,in 2 saptamani s-au intamplat o infinitate de lucruri:]]..Ce ti-e si cu 'asa zisa prietenie':-j,si cu scoala:]].Yeee8->.2 saptamani si vacaanttaaa [=p~].Deci e clar!Vaarraa asta o sa fac tot ce imi trece prin cap\:d/.

Asa.Despre ce sa mai scriu?..Poi incep prin a spune ca i-am promis celui care intradevar a reusit sa ma schimbe cu adevarat ca nu voi mai vorbii cu el in viatza mea,si de asemenea ca il voii uitaa!Va da-ti seama ,ca nu l-am putut uita definitiv[pt ca il vad in fiecare zi, in fiecare minut,fiecare secunda stau si il privesc:-j]Nasol!Sa stai langa el,si sa stii ca nu va mai fii niciodata al tau,si ca mai mult decat a fii amici,nu se poate,siimti ca lumea ta se prabuseste.(:

Ehh,si cu toate ca asa am spus mereu:"Stii,eu numai pot.Gata!Ajunge cu atata suferinta,sunt atatia baieti,nu e el singurul.Sa fie fericit,sa faca ce o vrea,pentru mine numai inseamna nimik!"De cate ori am spus in fiecare seara,cand ma asezam in pat.."Oare m-a iubit vreodata?Sau doar si-a batut joc?".Si cu timpul..imi revin gandindu-ma ca daca a facut ce a facut,chiar nu a tinut vreodata la mine.Eii,si ce daca sunt baieti?Asta inseamna ca au dreptul de a insela?De a face ce vor?Neah:-j.Mereu va fii o fata care sa planga pentru el ,insa nu voi fii eu aceea!Noi,fetele,daaca inselam un baiat suntem considerate "C***E".De ce asa?Oare chiar nu exista un baiat care sa fie diferit de EL?


Mda:-j.Oricum.el nu vede ce scriu aiici,si mai bine.Nu vreau sa creada ca eu,scriind aceste lucruri sufar pentru el.Nu Scumpule!:].


De astazi,nu te vei mai afla in viitorul meu!De ajuns cu lacrimile,de ajuns cu tristetea :].Am terminaat-o definitiv cu tine:].Nu vei mai fii subiect de discutie in fiecare zi,nu voi mai vorbi nici-un moment despre tine,nici despre privirea ta pe care o adoram:].Daca esti fericit alaaturi de alta fata,iti doresc doar sa "Suferi pe jumatate cat am suferit EU".


In rest,JUR ca voi fii fericita alaturi de un baiat care sa merite dragostea mea,si sa ma accepte asa cum sunt!:x.Si care sa imi suporte toate nazbatiile mele:]].Sau poate ca deja l-am gasitt=p~.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu