luni, 13 iunie 2011

Şi iar...

Se întâmplă iar , a nu ştiu câta oară. Nu îl pot uita. Oriunde merg, orice loc îmi aminteşte de el. De ce încă îmi mai pasă?! De ce nu îl pot uita? ! Pur şi simplu, nu pot şterge pozele cu el . nu îmi pot fii scoase din minte imaginile cu noi doi . Doare al dracu de tare. Habar nu are EL ce simt eu acum . În momentul de faţă. Nu pot uita nici o conversaţie cu el , nici cum îmi spunea că mă iubeşte- Absolut nimic nu pot uita ! ! Şi urăsc lucrul acesta. De ce nu îmi este la fel de uşor cum îi este şi lui?! Probabil că el deja m-a uitat... Iar eu, încă traiesc din amintiri , cu toate că am spus că nu  voi mai face asta vreoadată. De la a spune până la a face, e cale lunga :-j. Nu pot. E simplu. Dar totuşi , complicat. Nu vreau să rămână singurul de care îmi pasă cu adevărat- Nu trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu