duminică, 12 iunie 2011

O săptămână xD!

O săptămână şi vacanţăăă!!! Yeeeeiii\:d/.  Gata cu şcoalaa , gata cu trezitul de dimineaţăăă! :x. Fără teme , fără mate, fărăăă chimieee!. Cea mai taree vacanţă va fii . .  Munte,mare,  plajăă , aleaa aleaa:)). Hai ziceţi voii de nu aşteptaţi cu nerăbdaree ca şii minee ! :]] Vor urmaa zileee în care nu o să le mai văd  feţelee ratatelor . care zi de zi îşi tocesc gura, pe când eu îmi trăiesc viaţaa în continuare !.  Nu are rost să îmi fac probleme :-j . Nu îmi va strica nimenii vacanţaa astaa! Varaa astaa o să facc tot ce îmi trecee prin capp =p~!  Deja zilelee acesteaaa pentru minee - NON- STRESS!!!.  Joii avem festivitateaa de premieree, şi vinerii acasă! . Deci de când aştept eu vacanţa aceastaaa.:)). Număr zilele din calendar de 1 lună. Şi credeam că numai vine odată! .. Ehhh, şi uite că a sosittt . . 


Cu toate acestea, nu mă bucur , nici nu sunt fericită. Cum aşa?! . Aşa binee.:)). Am motivelee melee(: .
Cine o să mă mai enerveze pe minee în fiecare zi?! Pe cine voi mai găsi dimineaţa în banca mea?! . La şcoală, îl întâlneam pe EL. . Însă acum?! Pe cine voi vedea zi de zi? Zilele în care aşteptam să mă duc la şcoală, doar pentru faptul că era El, în aceeaşi clasă cu mine. !. Poate că ne vom întâlni în vacanţă, altfel îmi va fii foarteee greu fără acesta. Să sperăm că nu mă va uita, şi că se va gândii din când în când să îmi facă câtee o vizită.! Altfel, îl sugrummm. :-l. Era o glumă!.


Atâââââtttt!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu