sâmbătă, 4 iunie 2011

End.

Totul a început dintr-o simplă întamplare.Nu credeau niciunul că vor ajunge să fie vreodată împreună.Şi totuşi,s-a întamplat.Nu credeam că mă voi putea îndragosti de alt băiat,la fel cum nu credeam că voi suferi din nou.Aşa se întamplă de fiecare dată.Din prima zi în care l-am văzut,am simţit că inima îmi bătea aşa de tare şi că m-am îndrăgostit.Chiar aşa a şi fost.De cine îmi place,de acela nu am niciodată parte.Şi se dovedeşte a fii cum sunt şi ceilalţi băieţi.Uneori am impresia că sunt facută pentru a nu fii fericită.E inutil să te îndrăgosteşti de o persoană pe care, probabil, nu o vei mai vedea vreodată...Dar care ţi-a lăsat cea mai frumoasă amintire.De fiecare dată când m-am îndrăgostit,am ajuns sa sufăr.Ştiam că aşa se v-a întâmpla şi cu el,însă am ascultat inima,nu ce îmi spunea conştiinţa.Cu timpul,a reuşit să-şi facă simţită prezenţa în inimă şi în suflet,şi cu greu îl voi putea scoate.El m-a făcut să gândesc total diferit,m-a făcut să iubesc din nou,şi m-a schimbat în bine.Şi nu aş fii crezut niciun moment cum că el mă minte când îmi spune că mă iubeşte ,nu m-am gândit că de fapt asta le spune tuturor fetelor.Şi am ajuns la vorba aceea DRAGOSTEA ESTE OARBĂ.M-a minţit,l-am iertat.I-am greşit,m-a iertat.Astăzi pun STOP!Am refuzat să cred că eşti diferit de toţi ceilalţi-M-ai făcut să mă îndrăgostesc,apoi m-ai lăsat cu sufletul plin de ură,cu ochii plini de lacrimi.Te urăsc,dar în acelaşi timp nu am încetat vreodată să te iubesc.Încă îmi amintesc de toate vorbele frumoase pe care le spuneai,de toate promisiunile,care s-au dovedit a fii doar vorbe în vânt.Peste câteva zile,te văd cu o altă fată,ca şi cum nimic nu s-ar fii întâmplat.Şi chiar m-am întrebat de câteva ori,oare cum ai putut să mă uiţi într-un timp aşa de scurt?Cum a uitat aşa de uşor clipele minunate petrecute împreună?Cum,de ce?Nu mă poate face nimeni să înţeleg e ce.Poate numai el.Ceea ce e imposibil.Eu una am luptat sa nu ne despărţim,însă într-o relaţie nu este nevoie de o singură persoană.Mereu va rămâne prezent în inima mea,mereu o să vreau să-ţi aud vocea şi să îţi văd privirea.Nu mai am nevoie de nimeni în momentul acesta.Te vreau doar pe tine!Poate că roata se v-a întoare,şi vei ajunge tu să suferi după mine,însă v-a fii mult prea târziu.O să am răbdare,şi o să aştept să se scurgă timpul.Atât.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu