joi, 9 iunie 2011

Si ploua..









Şi plouă!De trei zile încoace a plouat . Plouă , plouă şi iar plouă! Frate, e vară. Ce dracu?! Atâtea ploi.. m-am săturat. Vreau caldură! . Ploaia asta de azi îmi pătrunde în piele şi îmi creează o stare de tristeţe . Mă năpădesc iar amintirile. Urăsc când se întâmplă lucrul acesta !!.  Şi totuşi de ce dracu îmi pasă că plouă?!  Nu e prima ploaie, şi totuşi  e singura care mă enervează.. Nu vrea să se oprească!!!. 


Poate că şi în sufletul meu este ploaie ..  :-j. De regrete, reproşuri, inimi frânte şi cuvinte pe care nu le pot adresa celor pe care îi iubesc. 
Azi numai vreauu să aud de nimeni! Ploaia de afară se va opri...nu se ştie pentru cât timp, însă ploaia din sufletul meu nu se va opri curând ! .. Să sperăm că va răsări soarele şi pe strada mea cât de curând! :x.


Până atunci, să ascultăm melodia lui Smiley care mă face să mă simt mai bine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu